Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu będą uwzględniane tylko na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki.

 

Ewentualne uszkodzenia transportowe należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji drogą elektroniczną:

 

pomoc@alegarden.pl

 

Podstawą do zgłoszenia reklamacji wynikającej na skutek wadliwego transportu jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu (uszkodzenia mechaniczne z widocznymi uszkodzeniami opakowania jeśli produkt posiada opakowanie jednostkowe).
W przypadku stwierdzenia
wad technologicznych podstawą reklamacji będzie pisemne zgłoszenie reklamacyjne przesyłane do Działu Reklamacji wraz z kopią dokumentów potwierdzających zakup towaru (faktura lub paragon oraz dokument WZ),

krótkim opisem szkody, oraz przesłaniem zdjęć produktu.

 

Reklamacje prosimy składać podając następujące informacje:
1. Imię/Nazwisko
2. Numer Zamówienia
3. Nazwa lub kod produktu/ów
4. Opis szkody
5. Zdjęcia

6. Faktura lub paragon
7. Skan protokołu szkody spisanego przez kuriera

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Więcej
X