Zadzwoń: 95 749 22 40 lub 661 353 767
INFORMUJEMY, ŻE SKLEP INTERNETOWY JEST ZAMKNIĘTY DO ODWOŁANIA
PROSIMY NIE DOKONYWAĆ WPŁAT,
DOSTAWY NIE BĘDĄ REALIZOWANE.

PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu będą uwzględniane tylko na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki.

 

Ewentualne uszkodzenia transportowe należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji drogą elektroniczną:

 

pomoc@alegarden.pl

 

Podstawą do zgłoszenia reklamacji wynikającej na skutek wadliwego transportu jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę w formie spisanego przez kuriera protokołu (uszkodzenia mechaniczne z widocznymi uszkodzeniami opakowania jeśli produkt posiada opakowanie jednostkowe).
W przypadku stwierdzenia
wad technologicznych podstawą reklamacji będzie pisemne zgłoszenie reklamacyjne przesyłane do Działu Reklamacji wraz z kopią dokumentów potwierdzających zakup towaru (faktura lub paragon oraz dokument WZ),

krótkim opisem szkody, oraz przesłaniem zdjęć produktu.

 

Reklamacje prosimy składać podając następujące informacje:
1. Imię/Nazwisko
2. Numer Zamówienia
3. Nazwa lub kod produktu/ów
4. Opis szkody
5. Zdjęcia

6. Faktura lub paragon
7. Skan protokołu szkody spisanego przez kuriera

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Więcej
X