Informujemy, że stale monitorujemy jakość naszych wyrobów oraz podnosimy stawiane sobie wymagania. Niestety może zdarzyć się tak, że towar będzie posiadał wadę, która mogła powstać jeszcze u nas albo podczas transportu. Jeżeli tak się stanie to oczywiście jesteśmy dostępni, aby szczegółowo wyjaśnić każdy taki przypadek.

Za wadę fizyczną towaru uważa niezgodności rzeczy sprzedanej z zawartą umową. Definicję wad fizycznej zawiera ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. Wskazana ustawa zawiera również uprawniania jakie przysługują Państwu w przypadku wystąpienia wady sprzedanego towaru.

Mogą się z nami Państwo kontaktować i składać reklamacje w każdy wygodny dla Państwa sposób, w tym w szczególności:

a) w formie elektronicznej na adres e-mail: pomoc@alegarden.pl ;

b) w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 95 749 22 47 albo 885 110 066 w godzinach od 8:00 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy ;

c) w formie papierowej dostarczając list osobiście lub wysyłając go na adres zakładu produkcyjnego spółki Werth-Holz S.A. ul. Dworcowa 5, Pszczew 66—330.   

 

Chcemy, żeby proces reklamacji przebiegał sprawnie i szybko. Żeby tak się stało niezbędna jest Państwa pomoc w wyjaśnieniu wszelkich okoliczności.

W przypadku uszkodzeń albo zniszczeń  powstałych podczas transportu bardzo ważne jest, aby wszelkie zastrzeżenia do przesyłki zgłosili Państwo od razu kurierowi. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki, a każdy kurier powinien mieć stosowne druki reklamacyjne i ma obowiązek przyjąć Państwa zastrzeżenia. Prosimy również o niezwłoczny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawna współpraca pozwoli wyegzekwować od kuriera jego obowiązki oraz ewentualne odszkodowanie.  

W przypadku stwierdzenia wad podstawą reklamacji będzie zgłoszenie reklamacyjne, które musi do nas dotrzeć. Żeby sprawa została sprawnie i szybko wyjaśniona, prosimy o dołączenie do zgłoszenia następujących informacji/dokumentów:

a) imienia i nazwiska albo nazwy osoby prawnej,

b) telefon, adres e-mail lub adres korespondencyjny, pod który mamy się zwrotnie kontaktować,

c) numeru zamówienia,

d) nazwy produktu lub jego oznaczenie kodowe,

e) kopii posiadanych dokumentów potwierdzających zakup towaru (np. faktura albo paragon, dokument potwierdzający wydanie czy odbiór towaru),

f) kopii protokołu szkody spisanego przez kuriera,

g) zdjęcia produktu, wady lub uszkodzonego opakowania,

h) opisu szkody, w szczególności kiedy powstała lub został zauważona,

 

Mogą Państwo skorzystać z przygotowanego przez nas formularza, który pozwoli nam na sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji:

 

FORMULARZ

 

 

Informujemy, że złożoną reklamację postaramy się rozpatrzyć jak najszybciej i udzielić na nią odpowiedzi do 14 dni od zgłoszenia na udostępnione dane kontaktowe.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Więcej
X