Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Formularz reklamacyjny

Informujemy, że stale monitorujemy jakość naszych wyrobów oraz podnosimy stawiane sobie wymagania. Niestety może zdarzyć się tak, że towar będzie posiadał wadę, która mogła powstać jeszcze u nas albo podczas transportu. Jeżeli tak się stanie to oczywiście jesteśmy dostępni, aby szczegółowo wyjaśnić każdy taki przypadek.

Za wadę fizyczną towaru uważa niezgodności rzeczy sprzedanej z zawartą umową. Definicję wad fizycznej zawiera ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. Wskazana ustawa zawiera również uprawniania jakie przysługują Państwu w przypadku wystąpienia wady sprzedanego towaru.

Mogą się z nami Państwo kontaktować i składać reklamacje w każdy wygodny dla Państwa sposób, w tym w szczególności w formie elektronicznej na adres e-mail: [email protected].

Chcemy, żeby proces reklamacji przebiegał sprawnie i szybko. Żeby tak się stało niezbędna jest Państwa pomoc w wyjaśnieniu wszelkich okoliczności.

W przypadku uszkodzeń albo zniszczeń  powstałych podczas transportu bardzo ważne jest, aby wszelkie zastrzeżenia do przesyłki zgłosili Państwo od razu kurierowi. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki, a każdy kurier powinien mieć stosowne druki reklamacyjne i ma obowiązek przyjąć Państwa zastrzeżenia. Prosimy również o niezwłoczny kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawna współpraca pozwoli wyegzekwować od kuriera jego obowiązki oraz ewentualne odszkodowanie.  

W przypadku stwierdzenia wad podstawą reklamacji będzie zgłoszenie reklamacyjne, które musi do nas dotrzeć. Żeby sprawa została sprawnie i szybko wyjaśniona, prosimy o dołączenie do zgłoszenia następujących informacji/dokumentów:

a) możliwie jak najdokładniejszy opis stwierdzonej wady;

b) bezwzględnie zdjęcia wady;

c) możliwie dokładne określenie okoliczności stwierdzenia lub wystąpienia wady, w tym czas, miejsce;

d) dane kontaktowe zgłaszającego (imię, nazwisko, numer telefonu, adres, adres-mail);

e) żądanie zgłaszającego związane z wystąpieniem wady;

f) numer Zamówienia;

g) nazwę lub kod Towaru;

h) kopię faktury lub paragonu, stanowiące dowód zawarcia Umowy;

i) kopię protokołu szkody spisanego przy odbiorze przesyłki.

Witryna stworzona na platformie